Борис Колеснпков пообіцяв 40 мільйонів гривень на реконструкцію стадіону

Як відомо, приїзд 30 березня на Дрогобиччину віце-прем’єр міністра України Бориса Колеснікова для самого міста Котермака завершився схваленням проекту реконструкції стадіону й солодкою обіцянкою виділити для втілення цієї мети 40 мільйонів гривень. Очікується, що ці гроші почнуть надходити вже з травня.

В особливому захопленні від такої щедрості мер Дрогобича Микола Гук. На оперативній нараді в ратуші, яка відбулася цього вівторка, він дуже оптимістично заявив: “Пасхальні дні дають надію”.  Звичайно, він мав на увазі не ту Надію, яка разом з Вірою та Любов’ю є однією з основ, на яких тримається все християнство. Він   надіється, що обіцянки пана Колеснікова  будуть швидко матеріалізовані.  А це означатиме, що місто від держави отримає таку суму грошей,  якої ще не отримувало за часів незалежності.

Для пана Гука така цифра є символічною, бо приблизно стільки, ж грошей було закладено в бюджет розвитку міста на 2008 рік, коли вдалося продати землю під нафтопереробним заводом та деякі об’єкти комунальної власності. Та саме того року депутати дочасно припинили його повноваження й розпорядитися тими грошима йому не вдалося. Попри великий оптимізм мера, не вдасться й тепер.

Якщо державні кошти й справді почнуть надходити до міста Котермака, то навряд чи вони будуть працювати на імідж пана Гука. Їх скерують винятково на реконструкцію стадіону. А це – не найбільша для громади проблема. Ось, якби з цієї суми вдалося щось “відірвати” на ремонт доріг, то мер би таки втішився. Наші дороги – суцільний жах для автомобілістів і головний біль для всієї громади! Коли б держава ще й підкинула кошти на їхній ремонт, тоді була б радість для всіх. Власними ж силами за кошти міського бюджету та позабюджетного фонду зробити дороги такими, щоб закордонні туристи, які приїжджатимуть на Євро-2012, від переляку не почали заїкатися, не вдасться. Надто сильно вони зруйновані. Тим не менше, мер на оперативній нараді пообіцяв, що принаймні ямковий ремонт буде зроблений уже до 1 травня.

Таке рвіння до праці можна пояснити теж з позиції результатів візиту до нас Бориса Колеснікова. Перед приїздом на Дрогобиччину він побував у Львові, а зокрема – на Львіському автобусному заводі. Річ у тому, що особливої актуальності для проведення Євро-2012 набирає транспортне забезпечення. Містам, у яких буде проводитися чемпіонат, потрібен новий транспорт.

“Є тільки один завод, що може впоратися з якістю та обсягом замовлення, – Львівський автобусний завод,  – наголосив Борис Колесніков в інтерв’ю газеті “Дзеркало тижня” (№12 (792) 27 березня – 2 квітня). – До речі, з допомогою “Сіменс” ЛАЗ зробив успішні тролейбуси. Сьогодні ми, зокрема, обговорювали можливість відкриття 12-кілометрового тролейбусного маршруту Трускавець-Дрогобич. Екологічний транспорт в екологічно чистому районі – це хороше рішення.”

До речі, довгою бородою вже встигла обрости ідея тролейбусної лінії, яка з’єднала б у єдине транспортне кільце не тільки Дрогобич і Трускавець, а й Борислав та Стебник. Уперше її озвучив у кінці 80-х років минулого століття перший секретар Львівського обкому КПРС Яків Погребняк, коли балотувався в нашому регіоні кандидатом у депутати Верховної Ради.

Пізніше про неї говорили покійний уже Михайло Берко, Євген Гринів та інші політики. Цю ідею реанімували, коли заговорили про створення агломерації міст регіону. Тепер же вона знову ожила й стала, як ніколи, близькою до реалізації. Під реалізацію цієї програми теж можна сподіватися на отримання державних коштів на ремонт доріг, адже грішно було б запускати новенькі тролейбуси на страшнющі дороги. Та для того, щоб сподіватися на допомогу держави, треба самим щось зробити. Бодай ямки залатати…

Дмитро ФЕДАН

Джерело: Вільне слово

Leave a Reply